Servicedesk

De servicedesk helpt u bij specifieke vragen over KiK en het gebruik van de KiK-tool. U kunt uw vraag stellen via servicedesk@kik-komo.nl.

Ook kunt u bellen met een van onze deskundigen: Lars Kiebert of Jack van Everdink op telefoonnummer 085 – 486 24 29.

Menu
17-03-2020

Het coronavirus grijpt om zich heen en treft velen over de hele wereld. Het kabinet heeft aangescherpte maatregelen gepresenteerd voor Nederland. Ook KiK past zich aan en neemt de volgende maatregelen.

  • Wij volgen het nieuws op de voet en monitoren de maatregelen van het kabinet.
  • Onze medewerkers werken primair vanuit huis. Zij zijn telefonisch en digitaal bereikbaar.
  • Wij zijn erop toegerust om de lopende zaken te continueren. Daartoe hebben wij de beschikking over voldoende technische middelen.
  • Directe contacten minimaliseren wij.
  • Voor bijeenkomsten gaan we (zoveel mogelijk) gebruik maken van video conferencing.
  • Medische klachten van medewerkers (zoals neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn en/of koorts) worden direct gemeld bij de directie en wij nemen hierbij maatregelen conform de door het RIVM opgestelde richtlijnen.

Gezamenlijke verantwoordelijkheid

Om de ontstane situatie het hoofd te bieden, hebben we elkaar nodig. We hebben een gezamenlijke verantwoordelijkheid, KiK en haar stakeholders. Wij wensen iedereen sterkte toe in deze moeilijke periode.


Menu sluiten
Servicedesk

De servicedesk helpt u bij specifieke vragen over KiK en het gebruik van de KiK-tool. U kunt uw vraag stellen via servicedesk@kik-komo.nl.

Ook kunt u bellen met een van onze deskundigen: Lars Kiebert of Jack van Everdink op telefoonnummer 085 – 486 24 29.